Sunday, December 20, 2009

aku kembali

salam sejahtera, salam rindu, salam syg penuh kasih cinta ilahi bwat semue. aku terpaku seketika sblm jari masih berinai mnari2 di dada laptop. terharu, rindu, gembira, segala!

terlalu sibok aku lately. terlalu byk majlis, terlalu byk urusan, terlalu byk berita, terlalu byk halangan, terlalu, terlalu, terlampau!

yg paling penting, aku tau. sahabat mysl selalu menjengah ke sini. n pergi dgn harapan kosong. moyu dh lama benar biarkn blog ni. dh berabok, kusam, kepam!


DAN HARI INI, AKU INGIN MOHON MAAF

kepada sesiapa yg aku terlupakan, terpinggirkan, tersepikan. dari majlis walimahku. MAAF JUTAAN MAAF DARI AKU N KELUARGA.

aku seboleh mungkin mengundang semue yg mengenali bertandang menyerikan walimatul ursy ku. tp aku juga manusia biase yg kadang ada khilaf terlupa. maaf sekali lg dr aku. harap ini tidak menghalang dari doa bahagia kalian sampai pd kami berdua. amin....

juga TERIMA KASIH SEGUNUNG INTAN

bwat semua yg telah hadir menyerikan lg majlis di villa yunsa. villa kasih bersemi ayah n bonda ku. terima kasih bwat semua adik beradik, saudara mara, sahabat handai jauh n dekat, jiran tetangga n bibik seberang yg x jemu2 menghulur bantu. sungguh, huluran tangan kalian x terbalas selaut mutiara. moga ALLAH juga merahmati semua dunia n akhirat.

DAN AKHIRNYA, SELESAI

dengan penuh meriah, penuh kesyukuran, penuh lega penuh kasih cinte sebuah majlis merai cinta AZAM & JULIA di VILLA YUNSA juga majlis bertandang di ISTANA CINTA ayah n bonda azam di perak.

lepas sudah penat lelah, kejar terkejar, riuh rendah meriah. dengan penuh tunduk takzim syukur, moga apa yg tercipta akan terus mengabdi cinta ilahi di dunia n di sana. saling melengkapi n saling mengisi.

aku bukan mengharap gunung emas, jambatan permata. sekadar imam pembimbing ke jalan syurga. kalau bukan memimpin di depan, cukuplah sekadar seiring bersaling bahu. moga restu ilahi mewangi di jalan yg penuh barakah setenang alir sungai firdausi.

amin.... n syukran lg!

No comments:

Post a Comment

back at 1