Saturday, August 29, 2009

SUATU YG INDAH ATAS KASEH SAHABAT

selain minat yg mendalam utk bende mengarut pd pendapat org lain tp comel n memuaskan pd pandangan aku n kawan2 sekaki. ini adalah tanda kaseh aku bwat sahabat2 yg mengerti dan saling sayang!

hehehe.....

1. apa perasaan sekarang?
semue ade. bdebar, seronok, terharu, sedeh. semuelh. payah betol nk handle. tp xpe. xde yg blh mmbaca rahsia hati ini, walaupn melalui mate. aku kn, pelakon teater yg hebat. kekeke.....

2. saya nak makan..
sy ni ade plek sket. mungkin hasil dr sifat sabar n bersederhane yg tinggi. sy x kesah berbuke ape pn. semuenye blh. mkn ape je yg ade. ade cinte tambah seronok.

3. saya tak suka..
org kacau privasi sy. sbb sy pn x pnah kacau privasi org.

4. impian saya..
ni ade cite besh. smalm, umi, k.ida, dani n i wen 2 alamoda bli skirting meja. umi nk tgk bj jgk. then, jln2 la dlm alamoda kt tepi teminal kuantan lps bye2 ayah dani yg kne balik duty arini. belek2, umi ske la 1 bju 2,harge 170. then i say, x lawa. sumhow, i pick another 1 n say, "nice, kn?" umi pn kate cantek. then cari price tag.xde. later dtg la adek manis berblazer merah. "bj ni fabrik xclusive, kak. ade satu je baju ni n kain ni".i asked 4 d price. sweety 2 pn reply la dgn muke sgt sweet. "RM1000++". aku pn tgk umi. umi pn snyom n jawab."nape la kite ni asik pgg yg mahal2, je.xpe, lh. jom byr langsir".

baju kurung 2, x mahal pn utk kain yg mmg xclusive cm 2. umi pn blh bli if nk. tp skrg ni byk lg yg utk dfikirkn. bajet utk depavali, lg. sian umi. jadi...

impian yg ingin aku capai sblm thn ni berakhir, ialah:

AKU AKN BLIKAN BAJU 2 UTK UMI.

sbb umi bwat cm2 utk aku. aku n most of ma fren pn mmg dh ade keje skng. it is just 2 work it out a bit harder 2 strive 4 sucess n happiness. wish me luck!

5. haiwan yg saya tak suka..
recently, smot. ske merosakkan mkann aku. huhu...

6. saya harapkan..
sy dapat merealisasikan impian sebuah kelurga bahagia bersama cinte n bahagiekn semue org yg syg sy.

7. jika boleh diputarkan masa..
sy nk ade fokus n jd berani ms skolah dulu. supaye cite2 dh tcapai skrg. ni x, skrg br nk fokus. tp xpe. Allah kn adil. if x, x jumpe la kwn2 yg besh cm skarg ni.kan? kan? kan?

8. sy 10 tahun akan dtg..
insyaAllah tlh megumpul separuh dana utk sekolah tadika sy. disamping cinte n si comel2 yg mmg comel. wow hebat!

9. hp saya adalah...
nokia 7390 la amour paired hadiah cinte. maseh lg nampk kale pink nyer n sgt berbakti. malah nampak lebih cergas slps ditukarkn bateri pd hari jadinye yg ke 2 thn d tgn sy. bagus x?

10. saya penah bercinta sebanyak...
officially 1 kali n selamanye 1 kali. aku mnyanjung tinggi manusia yg berani mengungkapkn cinte. mari raikan cinta pd depavali ini di VILLA YUNSA.

11. saya suka pada...
keseronokan!
life is 2 b enjoy....

12. kawan-kawan saya...
sedang meriki jln kejayaan n pnoh kekayaan hata n cinte. kan? kan?

13. pernah dikhianati..
x semue manusia mampu menghargai persahabatan. kan?

14. apa yg hendak dilakukan kpda org yg mngkhianati anda..
aboh salu cakap, jgn kacau org. tp if org pukol kite, mesti pertahankan diri. jgn biar dri ditindas. tentang pengkhianatan, Allah ade utk membalas. hidup dgn dendam= tiada bahagie.

15. senaraikan 8 org yg mahu ditag..
cereditna-ainyen
nanarock
jaja-d-syg keeper
cha2marba
is kebang
daus
khalid hitam yg....
tauke freaky doll


SELAMAT BERPUAS HATI DGN HIDUP YG BAHAGIA INI. LOADS OF LUV 2 ALL BELOVED.

No comments:

Post a Comment

back at 1