Thursday, March 12, 2009

AKU MENGALAMINYA

inilah masalah yg sdang aku hadapi. bkace2 mate ini saat sdang jemari menekan papan kekunci ini. hari ini adalah hari terkhir mc ku. esok aku keje. sakit mate. sungguh aku tension. tp xpe.

"sakit itu, penghapus dosa".

ini lh juge tagline klinik rosli kt sblah tunas manje dpan rumah mak aku n cawangannye kt bukit setongkol, bhampiran rmh isteri comel wak zuri kwn cinte aku.

ehehe...
sempat lag,kn, cinte?
muahahaha...

mungkin juge ini adelh hasil krajinan aku blajar welding ngn c.din kt sni. mungkin juge blsan sbb aku salah cakap pasal sakit atar ari 2. atar hanye mengalami bengkakan pd buah pinggang. bukan suspected batu karang.

lalala....

xpe, lh. aku mnerime ujian ni dng redha. slamat solat zuhur. (baru?!) la haulawala.....

No comments:

Post a Comment

back at 1